perjantai 23. elokuuta 2013

Gossips and magnificent nails.

Moikkamoi kaikille taas,


lähestyvä kylmä syksy ja viimeiset kesän rippeet on saaneet mun mielen tosi haikeaksi viimeisen viikon aikana. Oon ollut tosi down, eikä ees hellät hetket mr. CEO:n kanssa oo tehneet mun haikealle fiilikselle käytännössä mitään. En oo oikeestaan edes jaksanut laittautua kummemmin, vaatetus on ollut lähinnä rento casual&blue jeans viime aikoina.
 Korkkaritkin jäivät kaappiin pölyttymään ja oon kulkenu "käytännöllisemmissä" kengissä, eli balleriinoissa. Näin yhtä vanhaa luokkakaveria tänään, joka huomautti vähän piruillen mun vaatteista. Nähtiin Stockkan herkussa ja olin just ihan super ankeen näköisenä tullut töistä ja lastasin jotain random hedelmiä mun koriin kun se tuli moikkaamaan ja mainitsi et mun tyylli on nykyään " jotenki luonnollisempi".

Me after hearing that you peed my friend’s bed.

Excuse me? Ihan vittu todellakin jaksan vielä huolitella itseäni, vaikka onki ollut vähän kiire ja syysmasista.

Kaiken lisäksi Anu Saagimin mielipide rumien ihmisten tarpeesta käydä leikkauttamassa kasvojaan sai mun haikeuden ja ärtyisyyden muuttumaan mulle ei-niin-tyyppilliseksi epävarmuudeksi. Onko musta tulossa yksi niistä lössyköistä suomalaisista naikkosista, jotka vetelevät typerässä hiirenharmaassa seppälä-jakkupuvussa ja kynityssä sihteeritukassa läskimakkarat liian pienten farkkujen yli tursuten k-marketin kulmilla käsilaukku (ruma) täynnä tarjouskahvia?

Tai yksi niistä lähipubin ämmistä, joka kiskoo kaljaa suomi-paita päällä ja sössöttää kaljanhajuisena jostain vitun veteraaneista ja itsenäisyyssodasta 1700-luvulla. Huoh.

Ihana oikeestaan et Anu uskaltaa sanoa suoraan mitä oikeat naiset ajattelee muitten naisten ulkonäköasioista, ja että kauniilla mutta myös meillä ÄLYKKÄILLÄ on niin upea edustaja kuin hän. Katsokaa miten raikkaat kasvot! Gotta love that lady!

Anu Saagim kaipaa lapsuutensa Neuvostoliittoon. Ainakin unissaan. Kuva: Anni Koponen / HS.


Jos vaikka vertaa Anu Saagimia johonki Marie Curieen:

Mariecurie.jpg

niin voitte varmaan päätellä kumpi on oikeesti helposti lähestyttävämmän, naisellisemman ja miellyttävämmän oloinen? Mä ainakin keskustelisin mieluummin Saagimin kanssa...

Mut anyways, Anun kipakat kommentit sai mut ryhdistäytymään ja viilaamaan itteäni syyskissakuntoon.

Löysin netistä kaikkia inspiskuvia mun tulevalle syyslookilleni ;)























Tää oli vähän tämmönen sydämmenkevennyspostaus! Ens kerralla vähän tasokkaampaa settiä!

<3 Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti