perjantai 9. elokuuta 2013

Flower power is so last season!

Hei kaikki ihanat lukijat! Tuhat on ylitetty ja blogin suosio kasvaa! Haukkumisesta huolimatta meitä rakastetaan ja ihaillaan enemmän kun monia muita näin vähän aikaa bloganneita bloggareita! Ja me rakastetaan kaikkia faneja<3



Te ette ehkä tiedä vielä, mutta täytän kuukauden kuluttua 25. Se ja fakta siitä, että tahdon naimisiin mun beiben kanssa on saanut mut miettimään jotain asioita ja tärkeysjärjestyksiä uudestaan. Mä olen tällä hetkellä töissä ja opiskelen, mutta en koskaan halua olla sellainen nainen, joka jättää oman kodin uran varjoon ja sen takia ajattelin, että nyt on aika alkaa huolehtia puutarhasta. Siis omasta puutarhasta huolehdin kokoajan (eli siis häpykarvotuksesta), mutta parvekelaatikot terassilla on ollut aika tyhjinä jo tosi pitkään. Ja joo. Tiedän, ettei enää oo joku sesonki tai kesäaika kun jotkut no-lifet katsoo kalenterista, että luontoäidille sopii, että kylvetään kukkia, mutta halusin silti laittaa ekan ruukkukasvin kasvamaan. Ja mulle tulee tänään vieraita, niin ei mua ole aikaisemmin kiinnostanut miltä mun terrace näyttää.

Ostin yhden tollasen ihanan vaaleanpunaisen ison jutun, mutta en muista sen nimeä enää. Sitten piti ostaa multaa ja pienin oli sitten tietenkin joku fucking 5 kilonen säkki. Tosi karseeta oli kantaa sitä autoon ja raahata sisälle kotiin. Kuka edes tarvitsee noin paljon multaa? No anyways sitten aloin istuttaa sitä kukkaa ja se oli ihan kamalaa. Mun kynsi katkesi, sitä multaa meni kaikkialle ja mun Tommy Hilfigerin farkkuihin tuli tahroja. Onneksi ei ollut mitään parempaa päällä, mutta silti harmitti. Joku sano, että tää olis terapeuttista, mutta mitä hyötyä siitä on, että mua vituttaa ja ärsyttää toi likanen rehu? Tiedän ihmisiä, joilla menee tunteja viikossa siihen, että piha näyttää hyvältä ja sitten ne ite näyttää ihan paskalta. Ihan uskomatonta ajan hukkaamista. Mä mielummin otan jonkun ihanan kasvohoidon tai jotain ja olen sitten itse se kaunistus! Myös Tiedemies sanoi, että katselee mielummin mua kun jotain kukkia. Se tietää aina just oikeat sanat, mutta onkin insinööri eli tosi fiksu. Jos joskus saadaan iso piha, mä hankin puutarhurin tekemään paskahommat.



No sitten mun kynnet tuli ihan kamaliksi. Kuvassa miltä ne näytti, ihan hirveetä! Toi pyyhe on matkamuisto, kansainvälisiltä vesiltä. Matkustetaan tosi paljon ja toi ei ollut mikään halpa turistipyyhe, vaan sellasesta luksuspaikasta ostettu eikä todellakaan mikään halpa.



En sitten tietenkään ihan heti voi mennä johonkin manikyyriin, koska nyt on viikonloppukin tulossa, mutta onneksi tykkään itse lakata kynsiä ja laitoinkin ihanaa heleää pinkkiä (Mavalan Toulousea!). Sitten otin hiukan valkkaria ja skåål teille ihanille lukijoille ja hyvää viikonloppua!



With Love<3
Stella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti