maanantai 5. elokuuta 2013

Wounded angel

Hei kaikki! Nyt tulee varoittava tarina siitä miten kamalia ihmiset voi olla, mutta myös siitä miten ihania ihmiset voi olla <3
Olin lauantaina vähän juhlimassa ja tapahtu jotain ihan kamalaa. Alkuilta oli ihana, kun nähtiin yhtä tuttavaparia ja tehtiin niiden ihanassa asunnossa drinkkejä. Sitten mentiin jatkamaan turkulaiseen yökerhoon, Dynamoon. 
Dynamo on sellanen tosi cool ja hipstereiden suosima paikka, vaikka se ei olekaan mikään posh -paikka. Drinkit tulee tosi rumista laseista ja sisustus on aika karu, mutta se on sen paikan sellanen tyyli, että on tosi boheemia ja ihmiset on tosi cool sen kanssa. Yleensä pistän päälle jotain vähän "huonompaa" ja "ironista". Tällä kertaa mulla oli ihanat nudet korkkarit, mikroshortsit ja hihaton ruutupaita ja tietenkin punasta huulipunaa ja imagolasit, haha. Olin mielestäni tosi söpö ja mun kulta oli samaa mieltä. Dynkyssä kannattaa pukeutua persoonallisesti ja vähän tyhmästi, että sopii joukkoon. Mutta paikka on tosi cool, rento ja sellanen mesta, jossa kaikki vähänkin muotia seuraavat käy. Enhän mäkään siellä muuten olis, vai mitä! 
Sitten kävi jotain tosi kauheeta. Mulle tuli kauheen huono olo ihan yllättäen. Joku oli huumannut mut pistämällä mun drinkkiin jotain huumaavaa tyrmäystippaa tai muuta vastaavaa. Kaikki mun kaverit tietää, että en koskaan juo liikaa tai sekoile kännissä, joten oli tosi hirveetä, että alko huimata ja korkkareilla kävely oli tosi vaikeaa. Jouduttiin lähtemään ja Tiedemies tilasi taksin. Sanoin kuskille heti, että mut on huumattu, mutta silti se alkoi mesota, kun oksensin taksiin. Kivaa asiakaspalvelua! Juuri tämän takia ei usein huvita mennä taksilla, vaikka olisi varaa. Kuskit vittuilee ihmisille, jotka maksaa niille eli on asiakkaita. Sanoin, että mun poikaystäväni on insinööri ja hienossa firmassa töissä eli jonkun surkean ajurin on turha alkaa pätemään mulle. Sanoin myös, että en yleensä ole tällaisessa kunnossa, mutta mut on huumattu tyrmäystipoilla. Onko muilla samanlaisia kokemuksia Turun takseista? Mua suoraan sanottuna pöyristyttää! 
Päästiin hädin tuskin kotiin ja vieläkin ärsyttää. En halunnut mennä päivystykseen, koska ajattelin, että sitten pitää jonottaa kaikkien spurgujen kanssa terveyskeskuksessa lauantai-iltana niin no thanks! Oli muutenkin ilta piloilla ja tosi paha mieli. 
Kotona mä sitten olin jo ihan sekasin ja sammuin vessan lattialle. Mun kulta otti kuvia mun jaloista, koska mun sääret oli kuullemma kauniit jopa silloin. Se sanoi, että näytin mallilta tai enkeliltä. Aika hauskaa, että jopa sammuneena oon chic! Siitä tuli hiukan parempi mieli aamulla. Ihanaa, että joku rakastaa mua näin paljon ja sanoo mua aina kauniiksi. Ja kuvasta näätte mun ihanat kengät!
Jää vähän lyhyeksi tämä postaus, mutta kannattaa tosiaan varoa missä liikkuu ja mitä juo. Mä odottelen nyt, että mun ihana rakas pääsee töistä!  
Love you and I'm still standing! <<33 Stella <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti