sunnuntai 11. elokuuta 2013

Hair issues

Lotta täällä taas, heippa!
Meillä oli tyttöjen kanssa ihana samppanjainen ja kupliva viikonloppu. Kaikilla oli kaunista päällä ja iloinen mieli. Kirjoitetaan varmaan myöhemmin syventyvämmin niistä juhlista ja kuvien kera. En ole vielä ehtinyt laittaa kuvia koneelle, koska mulla on myös elämä :)

Mulla on aina ollut tosi intohimoinen suhtautuminen mun hiuksiin. En halua tehdä niille mitään pahaa, vaan haluan olla mun hiusten paras ystävä ja tarjota niille vain luksusta. Oon kans tällainen tosi luomu tyyppi ja myös luonnonkaunis niinkuin keijukaiset. En halua laittaa mun hiuksiin mitään kamalia myrkkyjä, joita on hiusväreissä. Kuitenkin halusin itselleni blondit. Päätin värjätä hiukset Macurthin blond hennalla. Siinä on hennaa, camomillaa, akasiaa ja cassiaa. Sopii siis tällaiselle luonnolliselle kaunottarelle! Ennen käsittelyä pesin hiukset Biozellin syvärillä, jonka ostin Anttilasta (palvelu oli TODELLA hyvää, se oli varmaan joku kampaaja ammatiltaan se myyjä). Toi Macurth on siis sellaista jauhetta, johon pitää lisätä kiehuvaa vettä, jolloin tuloksena on kulhollinen ripulikakan näköistä mössöä, joka tulee hieroa omaan päähän. Joku moderni performanssitaiteilija varmaan saa tästä jotain ideoita... No kummiski, siis kauhee vaiva: tarvikkeiden shoppailu, hiusten pesu, aineen sekotus, polttavan kakkaliejun koskettelu herkin sormin, venailu 2 tuntia, mössön pesu pois...huoh. Ja sitten! No result! Nothing happened! Mun hiuksille ei tapahtunut mitään. Ne on yhä yhtä tummat. Tää siis opetuksena kaikille luomuille ja supertiedostaville naisille: ei näillä hennoilla saa päätä vaaleeksi.


Ei kuitenkaan mennyt musta ihan nappiin Beyoncellakaan. Siis tähän on ollut puheenaiheena nyt kaikkialla. En ymmärrä miksi nainen, jolla on kauniit pitkät ja paksut hiukset kynii ne. Onks tää niinku joku statement homojen oikeuksien puolesta? Jos on, niin you go girl! Vai onko Beyonce nyt lesbo? Jos on niin samat sanat ku edelliseen ja lisäks kaikille rekkiksille onnea ihan sikana. Eikä se voi ees olla, että se olis kasvattamassa sen luonnollista väriä, mikä sekin olis must tosi jees ja ihanan luomuu, mutta siis kun se värjäs samalla blondiksi. Nyt tykkään kyl selkeesti enemmän J.Lo:sta. Ainakaan ei tarvii sit enää sitä miettii.

En nyt tiiä mitä teen tän mun hair issuen kanssa. Tunnen kuitenkin olevani blondi ja se on kamalaa kun ulkokuori ei matchaa sen oman tuntemuksen kanssa. Transseksuaalit ihmiset ehkä tajuu mua, tai jos joku on esim joutunut koomaan kun on ollut 20v. ja sit ollut koomassa 25 vuotta ja herää 45-vuotiaana. On se varmaan aika sokki, neki tyypit varmaa tuntee ittensä sisält erilaiseks ku ulkoa. Hmm. Nyt meni liian deepiks ehkä. Mä aina eksyn syville vesille kun annan vaan ajatuksen lentää. Mut voitte laittaa kommentteihin jos keksitte jotain ja sit kans mielipiteit Beyoncen lookista yms. Ois kiva saada enemmän kommentteja! Puss.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti