maanantai 5. elokuuta 2013

MARRY ME

Kuten kaikki, jotka on lukenut kuvauksia tietää, mä olen ollut jo aika pitkään parisuhteessa ja sen takia odotan jo ihan sairaasti, että mua kositaan. Hiljaista on kuitenkin ollut ja Tiedemies ei tunnu yhtään ymmärtävän mun vihjeitä. 
Rakastan laittaa meille kynttiläillallisia ja eilen kun tulin kotiin, pistin vähän ruokaa pöytään. 

Monet miehet olisi valmiita taistelemaan naisesta, joka on kaunis, älykäs ja vielä tykkää pyöriä kodinhengettärenä! Tajuisipa toi yksi tietty myös (siis Tiedemies eli mun poikaystävä, jonka kanssa asun). Mä nostin kissan pöydälle kun kynttilänvalossa yhdessä syötiin romanttisesti ja kysyin missä on kosinta. Tiedemies lupasi harkita asiaa ja iiiih! Mä aloin katsoa hiukan kuvia sormuksista. Löysin kolme TOSI erilaista, mutta just sellasia mistä itse tykkäisin. Sellasia, jotka kuvastaa mua.

Tämä olisi niin romanttinen ja aika siro. Sormus saa olla näyttävä, koska en halua, että se jää muiden korujen varjoon. Miten voi osoittaa, että rakastaa toista jos ostaa jonkun pienen rinkulan, jossa on minimaalinen timantti?

Toi sormus olisi myös niiiiiiiin mua. Erityisesti sen takia, että me ollaan vähän niinkuin Victoria ja David. Ps. toi mekko on ihana! Jos saan samanlaisen sormuksen, tämä mekko on päällä kihlajaisissa! Hih!

Sormuksessa saa ja PITÄÄ olla kokoa! Ihana blingbling sormus, joka kertoo ehdottomasti, että mun kulta rakastaa mua. En vaan ole ihan 100% varma, että Timanttisilla on tota... Meinaan kuitenkin kysyä ja ehkä saan alennusta, kun pidän blogia! Ainakin myyjä voi varmaan tehdä jotain, jos lupaan, että pistän sen kuvan mun blogiin tai sitten haukun sen pystyyn, jos alennusta ei tipu! 
Mutta nyt on aika käpertyä kullan kainaloon! Lupaan 100% että kihlauksesta tulee kuvia, kunhan toi yksi nyt ensin kosii. Pyysin jo, että tytöt juoksee kameroiden kanssa heti paikalle ja ottaa kuvia. Ellei sitten olla jossain matkalla. 
Mut kiitos kaikille ihanille, jotka luette tätä! Love U!
T: Stella<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti