perjantai 13. syyskuuta 2013

Clearing the air

Mä en myöskään jaksa tapella, eli kaikille tiedoksi, että olen hyväksynyt Stellan anteeksipyynnön. Mun horoskooppi on sitäpaitsi vaaka, ja me vaa'at pyritään jatkuvasti tasapainoon ja harmoniaan. Sen takia mä en ole alunperinkään ollut aiheuttamassa mitään kinoja, vaan joudun aina vedetyksi niihin.

Sitten ilmoitusasiaa. Jotkut ehkä voi ihmetellä miksi meidän blogin kuvassa yhden beiben naama on vaihtunut vähän oudoksi. Se kertoo siitä, että Annica on muuttunut inhottavaksi ämmäksi. Se ei enää voi olla Gretchen. Se on enemmänki ku Honey Boo Boon mutsi, hahaha. Kyllä sekin, ettei se halunnut kirjoittaa tätä blogia kertoi sen olevan epävarma sen glamouriudesta ja tyylitajuisuudesta jo alunalkaenkin. Eli siis, läski monsteri kuvassa=Annica.  Sen haluan kyllä sanoo riidasta vielä, että Pete on tosi lupaava räppäri. En tajuu miksi pitää edes sanoa, ettei se kuulosta Cheekiltä. Sellanen kuulostaa kateelliselta. Mut kateus tulee menestyksen kanssa aina käsikädessä, luulis et Stella ja Jasminekin olisi sen jo ymmärtäneet. Petellä on keikka reilun kuukauden kuluttua Turussa yhdessä Baarissa (ja se on vasta alkua). Oon alkanut miettii asuja sinne. Oon hakenut referenssiä muiden rap-tähtien tyttöystävien gaala-asuista ja muista. Aika hankalaa. Kaikki ne on mustia myös ja mä en ole, vaikka voisi mua lattariksi ehkä luulla näin kesän jälkeen. No tässä hiukan joitain kuvia, joista oon koittanut selvittää mikä olisi uskottavaa siinä skenessä.


Vartalonmyötäistä siis ainakin pitäisi olla, mikä asettaa omat vaatimuksensa treenille. Laittakaa vaan kommenttiosioon, jos teille tulee mieleen jotain vinksuja. En haluaisi näyttää sellaselta miesmäiseltä hiphop-tytöltä niinkuin joku Fergie tai Avril Lavigne. Vaan siis just tollaset J.Lo-tyyliset ladyt on esikuvana. Joo, eipä muuta tällä kerralla, Tää oli tällainen pikapostaus taas. Haluaisin vielä huomauttaa, että tuskin kukaan Cheekkiinkään uskoi ennen sen hittibiisejä. Joskus sekin on ollu tuntematon poika Lahdesta, ja se siinä onkin kaikkein makeinta. 
Loveeee, Lottis <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti